İlginç, bende epey kullanıyorum ama başıma hiç böyle birşey gelmedi.
Hocam daha birkaç saat öncesine kadar transfer aldım ve transfer ettim. Herhangi bir kesinti yapmadı. Kesintinin ekran görüntüsünü atabilir misiniz 51tl az değil.
Not: Kardeşinizin parayı eksik yollama ihtimali var mı? Kardeşinizin gönderdiği miktar ile size gelen miktarın ekran görüntüsünü atabilir misiniz?
Hesabınıza 1 ay içerisinde farklı kişilerden 5k ve üzeri ödemeler almıssanız %3.2 mi ne kesinti yapıyor papara.Sitesinde de bu yazıyor zaten.Uzun süredir var bu uygulama.Ona takılmıssınız.
Ama işlemi gerçekleştirirken neden ücretsiz yazıyor? Yani şimdi ben orda 51tlyi görsem zaten göndermemki.Ama sen oraya işlemi yaparken işlem ücretsiz yazarsan ardından para bana düştüğünde 51tl kesersen bu olmaz
1 tl kesiyor komisyon olarak. orda ücretsiz yazması bişeyi değiştirmez. sözleşmeyi okuyun bence. orda herşey yazıyor. 51 tl kesmesi imkansız sürekli kullanıyorum
Yukarıya ekledim dekontu hocam