Selamlar,
Bugün papara aracılığıyla kardeşimden 1500TL'lik bir transfer aldım.Kardeşim parayı bana gönderirken işlem ücreti kısmında ücretsiz yazıyordu.Parayı gönderdi,para hesabıma düştüğünde 51TL işlem ücreti kesildi Sitelerinin her yerinde ise ücretsiz yazıyor.Hafta sonu olduğundan telefonları kapalı,mail gönderdim ama tabii klasik türk firması olduğundan bir cacık çıkacağını zannetmiyorum.


Gördüğünüz gibi işlem ücreti ücretsiz yazıyor.