alonzo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her ay 10 tl ödersek verdiğiniz üyelik devam ediyor mu?
Evet yaklaşık 9 aydır kullanıyoruz



ZOMBEYI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
her ay yeni hesaba geçsek bile, 5 TL ile 5 kişilik yer hakkına sahip oluyoruz ve sizin izleyebildiklerinizi full hd izliyoruz.
Konuşmak için konuşmayın. Full hd izliyoruz demissiniz biz Ultra HD izliyoruz yani 4K.
5 kişilik yer muhabbetini herkes biliyor.
Ayrıca Netflixte 50 çeşit üyelik tarzı varmış gibi konuşmayın paket tipleri belli en üst paketi kullanıyoruz