ZOMBEYI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
her ay yeni hesaba geçsek bile, 5 TL ile 5 kişilik yer hakkına sahip oluyoruz ve sizin izleyebildiklerinizi full hd izliyoruz.
Hocam neden konuyu baltalamak zorundasınız ? 5 kişilik yer olsa ne olur olmasa ne olur bizde 4k izliyoruz merak etmeyin, herkes sürekli dizi izlemiyor sonuçta