her ay yeni hesaba geçsek bile, 5 TL ile 5 kişilik yer hakkına sahip oluyoruz ve sizin izleyebildiklerinizi full hd izliyoruz.
Hocam neden konuyu baltalamak zorundasınız ? 5 kişilik yer olsa ne olur olmasa ne olur

bizde 4k izliyoruz merak etmeyin, herkes sürekli dizi izlemiyor sonuçta