HsynBagotu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçen ay ben de ip ban yedim sizin yine sebebiniz +18 hesaplar, benim ne sebepten yediğim hakkında hiçbir bilgim yok. Toplamda 5 milyon takipçiye yakın hesaplarım gitti ve halen sonuç alabilmiş değilim
Damdan düşenin halinden damdan düşen anlarmış, siz bayağı gökdelenden düşmüşsünüz. Çok geçmiş olsun. Umarım bir sonuç alabilirsiniz. Ajanslara falan başvurmanızı öneririm.