Mehmet_OZCAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadas bana lisans sattı diye birsey yok kendi kendini ihbar etmıssın lisansı ancak lisans sahibi 45 dolar odeyerek vbulletine basvuru yaparak YASAL OLARAK devir edebilir, gecmıs olsun ancak linsas sahibine ulasarak sorunu cozebılırsın
Aynen öyle bişey oldu hocam amacımda lisans sahibine ulaşmak bana ulaşırsa sevinirim