Arkadas bana lisans sattı diye birsey yok kendi kendini ihbar etmıssın lisansı ancak lisans sahibi 45 dolar odeyerek vbulletine basvuru yaparak YASAL OLARAK devir edebilir, gecmıs olsun ancak linsas sahibine ulasarak sorunu cozebılırsın