Arkadaşlar Selamlar ,


Kendi firmam için kodladığım otomatik mail yazılımını sizlerle paylaşıyorum.
İsteyen olursa kaynak kodlarımı görüntületebilirim.
Yazılım karşılığında sizlerden tek ricam TSK MEHMETÇİK VAKFI na 1tl dahi olsa bağışta bulunmanız.
Sizlere güvencem sonsuzdur.
Amazon ses platformu için kullanmaktayım. Diğer platformlarda çalışmasını ne yazık ki test etmedim.


Selamlar


https://dosya.co/uhzj7kkhpzbt/SendEmailSMTP.exe.html

https://www.virustotal.com/gui/file-...OQ==/detection


virustotal sonuçlarınıda ekledim.


Sıra ile gönderim duraksayabiliyordu. Düzenlendi.