Annem istedikce ve stok oldukça sipariş veriyorum İstanbul için konuşayım. Normalde Elma sevmem lakin elması bile güzel geliyor ürünler taze ve güzel. Kokusu bile farklı doğal kokusu üstünde sanki.
Oda güzelmiş

Kargo ücretide var sanırım, o olmasa iyiydi. Manavla aynı hesaba geliyor