İleride düşünüyorum bakalım olurda olursam ve bu forum ayakta olursa buraya yazarım

buarada ilk işim yargı dağıtmak olurdu
Hocam Hakkinda Hayirlisi Olmasi Dilegiyle Bakarsin Olur 😄
Şeriat. Yorumlarda bahsettiğiniz her şey mevcut şeriatta arkadaşlar. Kul yapısı olan bir yönetimde ne kadar düzenlerseniz düzenleyin mutlaka noksanlıklar kalacaktır. Kişide evvela Allah korkusu olmalı ve onun kurallarına göre yaşamalı. Bu düzeni dünya bir kere daha yaşayacak inşallah 😊🤲
Ustadim A dan Z ye Katiliyorum