amrdvn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İleride düşünüyorum bakalım olurda olursam ve bu forum ayakta olursa buraya yazarım buarada ilk işim yargı dağıtmak olurdu
Hocam Hakkinda Hayirlisi Olmasi Dilegiyle Bakarsin Olur 😄



selimyuksel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şeriat. Yorumlarda bahsettiğiniz her şey mevcut şeriatta arkadaşlar. Kul yapısı olan bir yönetimde ne kadar düzenlerseniz düzenleyin mutlaka noksanlıklar kalacaktır. Kişide evvela Allah korkusu olmalı ve onun kurallarına göre yaşamalı. Bu düzeni dünya bir kere daha yaşayacak inşallah 😊🤲
Ustadim A dan Z ye Katiliyorum