constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öyle ahım şahım muhasebe kaydı tutmuyorlar. Fazla bile alıyorlar.
Yazdığınız hoş bir itham değil , bilincinde olun lütfen. Verdiğiniz ücret 100 TL