FGT denen bir transistör yardımıyla tutuluyor. Yani flash belleğin içinde elektrik var aslında, ama izole. Muhtemelen de bilgisayara her bağlayışında şarj oluyor. Ama bunların belli bir yazma/okuma kapasitesi var. Sonrasında cortluyorlar. Bunu takip edersen iş kuantum mekaniğine kadar dayanır.