Hocam Merhaba Personel Doğum Gününde özel bir şablon ile Mail yollanıyormu acaba veya bu özelliği düşündünüz mü ?
Geliştirmeye müsait bir uygulama.. fakat çook detaya inmedim. Personel takip işi çok detaylı bir yapıya sahip normalde. Bu kadarına vakit vardı.. yoksa daha da ileri düzey bir iş çıkarabilirdim.
Söylediğiniz özellik yok malesef..
MI 8 Lite cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi