emrebeyazit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eğer telefon numarasını kaldırıp kendininkini eklediysen alamazlar mailde sizdeyse sıkıntı yok şifreyi de değiştirmissinizdir herhalde
O kadarını yaptık da ilk mail ile çok kolay alınıyor hesaplar ilk telefon ile de alırlar mı acaba