mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kayıt hakkı alma süresi 2 yıldan 3 yıla çıkarıldı bu arada...
Bir öncekini 4 sene önce kullanmıştım. 15 gün içinde alan aldı. Almayan bir daha ancak kendi pasaportuna işletebilecek.