Bu benimde aklıma gelmişti fakat bu hizmeti vermek için şirketleşmek gerekiyor.
R10 üyelerinden hiç birisi burada ticaret yapan normal bir üyeyle bu tarz bir sigorta anlaşması yapmaz.
Sonuçta Adsense'dan ayda 10K para kazanan adamlarda var.
Diğer yandan, bu hizmeti veren bir şirketse ve sözleşme imzalanırsa muhteşem bir hizmet olabilir.