Bu çok normal birşeydir. Hiç zikir görmediniz mi?
Babaannem nakşibendiydi. Haftada bir evinde toplantı olur hu çekerlerdi.
Kadın hocalar gelir. Tef çalar, Allah hu Allah diye evde dört dönerlerdi )))
Dergaha tekkeye gitmeyenler bilmez.
Dergahlar ve tekkeler de geceleri Club gibidir.
Güzel ritmler ile kıvrak ilahiler ile hu çekilir zikredilir.
Zikir kendinden geçmek için ritm ve ilahi ile yapılır.
Aslında rock konserinde headbang yapanlar ile clubta voda redbull üzerine dans edenler de benzer hisler için yapıyorlar bunları.
Muhtemelen teyzemde zikir yapmış daha önce, rap şarkısını duyunca ritme kapılmış.