Piton adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
alan adı güzelmiş. başlangıç fiyatı düşük olsaydı ihaleye girerdim.
iyi forumlar.
Teşekkürler, aklımdan geçen fiyattan başlattım.