Uğraşmayın sadakanız olsun bir dahakine böylelerine güle güle dersiniz. Bu muhabbetin aynısını zamanında yaşamıştım. Galatasaray'lı olmama rağmen Fenerbahçe Lazio maçına bilet almıştım güya parasını daha sonra alacaktım uçtu yalan oldu.