Merhaba, yaklaşık 5 senedir ticaret yapıyorum. Ticareti peder beyden öğrendik veya hala öğrenmeye çalışıyoruz. Babamın zamanında yaptığı ticarette dürüst insanlar, düzgün ekonomi gibi durumlar vardı. Şimdi ise malumunuz, bunlardan eser yok. Benim gördüğüm ve naçizane verebileceğim tavsiyeler,
1- Önce iş sonra para.
2- Kredi veya kredi kartı ile ticaret olmaz.
3- Asla borç verme.
4- İş kuracaksan kesinlikle borç ile iş kurma. Paranın yettiği kadarını kur ve zamanla yap bişeyleri.
Ve en büyük tavsiye

"Çalışan değil, çalıştıran kazanır."

Umarım her şey istediğin gibi olur.