Rsk almaya korkan biri iseniz ticaret yapmayın ilk öneri olarak. Bir de etrafınızdakileri dinlemeyin, insanlar hep kötüler; olmaz der ve kendi başarısızlıklarını size yüklerler, çok sormayın ve kararınızdan dönmeyin. İşleri ucuz getirmeyin özellikle hizmetler için cebinizden para çıkmasını kabullenin ve işi bilene en iyi şekilde yaptırın. Her şeyi ben yaparım durumu sizi yavaşlatır, işten çok süreçte boğulursunuz.
Çok kafa açtım ama son bir arkadaş tavsiyesi; insanlar başarılarınıza ortaktır, siz başarınca ben demiştim olur; ama kaybederseniz sorumlusu sadece sizsiniz, yine ben söylemiştim deyip hayatlarına devam ederler. Buradaki ders; kendi kararlarınızdaki mağlubiyet başkalarının zaferlerinden bin kat tatlı anlamında

Bol şans.