Ticarete atılmış yada ticarete atılanların durumlarını görmüş olan arkadaşlardan bilgiler bekliyoruz.
Kendim fotoğrafçı olarak çalışıyorum. Yalnız böyle giderse eşşeğin kisi gibi ne uzayacağım ne kısalacağım. 5 yıl önce de kredi kartı borçlarım vardı halen var bir ilerleme kat edemedim malesef.
Kendime bir site ve reklam yapıp müşterilere ulaşmak ve kazancı kendim sağlamak istiyorum. Zaten dış mekan çekimini , albümü ve müşteri ile anlaşmayı ben yapıyorum. patron bana sadece emir veriyor. ve maaş veriyor.
ticarete atılmayı düşünüyorum. yalnız herkesin bilgisine yorumuna ihtiyacım var .