Herkese Merhaba. eminim birçok yerde bu problemle karşılaşan olmuştur ve maalesef bende karşılaştım. forumlarda ve sitelerde araştırdım, ancak bulduğum css yöntemleri pek işe yaramadı.
Menüyü nasıl ortalayabilirim.