Shelby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizlerinde görüşünü almak isterim, sizce nasıl?
Siteye gitmek için tıklayın
Selamlar hayırlı olsun öncelikle. Ancak site çok karanlık görünüyor