Dosya paylaşımı yapılmayan bir yazılımda fiyat bence pahalı.

Kullanıcılara Proxy konusunda yardımcı olabilirsiniz piyasadaki çoğu site proxy sıkıntısı çekiyor örneğin. ( fiyat bu olacaksa eğer )