S.a arkadaşlar öncelikle hayırlı ramazanlar dilerim sizlere,
sizlere bir kaç sorum olacaktı.
ben instaanaliz ve instaweb gibi bir yazılım yapmaya çalışıyorum şuanda.
tabi bunlardan daha gelişmiş olması hedefim.
sizlere sorum şu.
ben aylık kiralamayı düşünüyorum ve 1.000 tl gibi bir fiyat var aklımda aylık.
ve kesinlikle ama kesinlikle dosya paylaşımında bulunmayacagım.
bunun yerine benim müşterilerin yerine alacagım sunucularda barınacak bilgiler bende kalacak.
sizce fiyat ve bu dosya paylaşmama durumu hakkında düşünceleriniz nedir?
ve ek olarak şu özellikde olmalı dediğiniz bir özellik var mı?
bu panellerden baya artısı olacak örnek verirsem bu panellerde canlı yayın beğeni ve yorum yok diye biliyorum benim panelde olacak ve bunun gibi onlarca ek özellik olacak.
zaten fiyatın aylık 1.000 tl olma nedeni de bu daha gelişmiş ve kurumsal bir hizmet olacak. güncelleme geldiginde ortadan kaybolan olmayacak en kısa sürede güncellenecek paneller falan.
Unutmayın: bu konu yapmakta olduğum projemin geliştirmesi ile ilgini bir konu karalama ve gereksiz yoruma yer yok.