addem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu kadar parayı nasıl değerlendirmeyi düşünüyorsunuz hocam?
banka borçlarımı kapatıp kendime araba alıcam inşallah, kalanını da fakir fukaraya dağıtmayı düşünüyorum hocam