NecatiGZL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben istemeye utanır oldum ne diyerek isteyebilirim?
Hiç uğraşmanıza gerek yok. E e-posta, telefon mesajı ve varsa whatsapp üzerinden bu konu linkini göndermeniz yeterde artar. Üye olmadan da okuyabilir.

Kendisi de hatasını anlar. Her iki tarafta birbirini rencide etmeden anlaşmış olur.