Arkadaşlığını kesmeni öneririm. Daha önce borç alan bir arkadaşımla bu sebepten arkadaşlığımı kesmiştim.
Parayı 10 ay sonunda alabilmiştim. İstemekten utanma o para senin hakkın. Hatta saygı çerçevesinde ağzına geleni söyle...
Ben birinden yanımda param olmayınca 10 TL bile alsam o bana dert oluyor, o kişi söylemeden ilk iş parasını veriyorum böyle olan birçok insan da var fakat anlattığın gibi yüzsüz insanlar da hayli çok..