Bende bugün hızımı türknet de 35 den 80 mbit e arttırdım , ofisten eve geçmek için sabırsızlanıyorum.
Geçmeden önce çok şüphem vardı acaba o hızı verirler mi diye çünkü türk telekom bana 8-9 mbps hız veriyordu. Altyapım kötü olmasına rağmen türknet 106 mbps'e kadar hız verebiliyor şuan bende geçiş yapabilirim üst pakete...
Türknet kendi alt yapısını mı kullanıyor?
Hiç bilmiyorum hocam vdsl üzerinden nasıl yapıyorlarsa baya iyi hız veriyorlar.