o sizin 10mbit alma sebebiniz portunuzu vdsl de olmamasından kaynaklıdır. adsl den vdsl portuna aktarınca ttnet ekipleri düzelmiştir. modemin arayüzünde maksimum hız ibaresi vardır o değerin %10 altını tahminim stabil bir şekilde alırsınız eğer öyle bir imkanınız varsa ondanda yararlanabilirsiniz.