içerik yabancı hocam
Bende de felaket düşüş var.
Sizinde Yabancı içerikmi Hocam ?
özel sektör battığı için reklam veremiyorlar bunlara alışın artık
Hocam Site ve içerikler yabancı
Erken uyumaya gelmiyor. Erken uyuyayım dedim. Uykuya doymuş olsam gerek ki az önce uyandım. Refleks olarak adsenseyi açtım ve öyle ekrana bomboş baktım bir süre.
Dün 30 kuruş olan TBM bugün 4 kuruşa düşmüş. Tıklanmada ise %50'den fazla düşüş var.
Bi gecede bu kadar olmaması gerekiyor.
Bunun Bi izahı yok ve google ya kimse bişey diyemiyor kendi kafasına göre o ne derse o