Seo ayarlarınız varmı hocam ?
evet hocam
Algoritma dan hocam. Bende site ile ilgili uzun süre ilgilenmedim ve Google algoritmaları bunu algılıyor bu sizlerin ve benim ziyaretçilerimize olan hizmetimizi ve ilgimizi ölçüyor. Yani uzun süre siteye tek bir içerik girmesek bu Google açısından olumsuz olarak algılanıyor. Bunu bizzat farklı sitelerimde denedim. Fakat tutarlı olup hafta da en fazla 1 tane de içerik girdiğim takdirde ilk sıralardaki sayfaları rahatlıkla koruyabiliyorum. Yani eskisi gibi değil bu webmaster işleri eskiden bir site açıp 1 sene hiç uğraşmadan parasını yiyorduk. Şimdi Google amca diyor ki yan gelip yatarak siz parayı rüyanızda görün 😂
ben yeni açtığım siteden ilk hafta 1k hit almasam siteyle ilgilenmiyordum şimdi nasıl bunun devamlılığı olacak bu şekilde