Anladığım kadarıyla sosyalleşmekten ziyade, seninle aynı işi yapan insanlarla vakit geçirmek istiyorsun bunun için üniversitedeki kulüplerden faydalanabilirsin,yada işinle ilgili bir firmada çalışabilirsin.Ama bu senin sosyalleşmeni sağlamaz, aksine okul-iş ekseninde dönmeni sağlar ve bi süre sonra canını sıkar bundan ziyade her kesimden kişilerle arkadaşlık edip onlarla fikir alışverişi yapman olaylara bakış açını değiştirir ve işinde daha başarılı olmanı sağlar.Bunun dengesini iyi kurmanı öneririm, sevgiler.