şuan için yapabileceğiniz en iyisi sponsorlu reklam vermek veya izmirli bloggerlara reklam vermektir.
Sponsorlu reklam veriyordum fakat eskiden 250 tl/hafta için 33.000-48.000 kişiye gösteriyordu şu an 1.600-2000 kişiye veriyor ve gerçekten çok düşük ihtimalle yazanlar oluyor. Eski performansı olsa zaten haftalık en az 30-40 kişi yazardı şu an haftalık 3-4 kişi yazıyor.
Ben de isterim direk kolay yoldan gitmeyi fakat hiçbir anlamı kalmıyor şu anda reklamların.
Bu sayıyı arttırabilmem için bir öneriniz var mı acaba ?