isystemsec adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yine bir çok üniversite ile iletişime geçtim.Bir çoğu her zaman ki gibi geri dönüş bile sağlamadılar.Telefonla görüştüğüm insanlarda ayıp bir şey yapıyormuş gibi terslediler..Durmak yok sloganımız GÜVENLİ NET !
Karete federasyonuna ulaştınız mı hocam ?