R10da makale yazdırıp da gönül rahatlığıyla sitelerinde yayınladığımı hatırlamam. Oturur tekrar düzenler anahtar kelime dağılımlarını baştan yaparım.

Zaman kaybı yaşamamak için makale yazdırır, 5-10 dakikalık düzenlemelerle yayına sürerim.

Genel olarak yazılan makaleler sadece kelime sınırını geçmek ve konuyla ilgili yazdım demek için yazılıyor maalesef.

Görünen o ki ; sanırım bu ekibe bir yenisi daha eklenecek


Umarım beni yanıltır ve başarılı bir makale yazarı olursunuz, başarılı bir makale yazarı olmanın yolu da SEO teriminden az çok bir şeyler anlamaktan geçiyor bence..

İyi bir araştırma ve çalışma yapmadan bu işe girmemenizi de ufak bir tavsiye olarak bildirmek isterim

İyi çalışmalar