Yok hocam anlamadığım okadar site varken bu haberi bu 2 3 site nereden duydu chpli adamın bile bu konuda bi açıklaması yok
Ya ben twitter kullanmıyorum. Bir sorar mısınız Murat Bakan'a böyle bir soru önergeniz oldu mu diye ? Olmadıysa çok saçma çünkü. Ne alaka yani, nerenden uydurdun. Bu iki siteyi de rezil ederim vallaha.