Eğer bir karşılaştırma yaparsak Paypal'ın bizlere kattığı çok şey var. Sadece satış değil, alış içinde çok büyük artıları vardı. Zaten Paypal'dan sonra binlerce yerli alternatif türedi fakat bunların hiç biri geçmişte Paypal kullanan insanlar için sevindirici bir haber değildi. Yurtdışı müşterileri için artı, yurtiçi güven konusunda artı, iade ve hızlı aksiyon konusunda artı, ulaşılabilirlik artı. Veya sen, Themeforest'ten tema alırken Paypal bakiyen ile 2 saniyede otomatik olarak ödedin. Bu bile birer artıdır. Yukarıda arkadaşlar demiş, aynen katılıyorum. Ülkenin şu halinde Paypal'ın tekrardan aktifleştirilmesi ilaç gibi gelir. 13 yaşındaki çocukta satış yapıyordu, 45 yaşındaki adamda. Şimdi yerli alternatif olsa ne olur, olmasa ne olur? Rusya'daki adam nereden bilicek TR'deki alternatifi? Bilindik bir pos koysak dahi milletin içi ürküyor. Yapmıyorlar mı, SikayetVar'ı açın, en bilindik pos firmalarını yazın. Habersiz çekimler, fazla çekimler, iade yapılmamaları, bilgilerin dağıtılması. E adam bunu okuduktan sonra yurtiçindeki Ahmet bile ödeme yapmaktan vazgeçiyor. Paypal'ın açılması demek, yurtdışı pazarının tekrardan oturması demek. İnşallah tez vakitte açılır. Darısı Wikipedia, Booking gibi sitelerin başına...