Bence geçmiş yıllara göre reklamverenler rastgele değilde daha bilinçli şekilde reklam veriyorlar. Tek sebebi bu olmalı. Yoksa eskiye göre 2-3 kat fazla verirdi. Yada Google algoritması olabilir sitede durma süresine göre tıklamadan alınan faydaya göre vs. Bir algoritma olmuş olabilir.
Hocam şöyle söyliyim sitede gezinirken , %100 doluluk oranına rağmen çoğu sayfada reklam göremiyorum sitede en az 10-15 linke tıkladıktan sonra reklam görebiliyorum bazende ilk acısta gozukuyor.