gecoist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konuyu baltalamak gibi olmasın da hocam dün bir arkadaş paylaştı burada.
Tıklama başına 10TL küsür almış. Darısı hepimizin başına.
Estağfurullah hocam.

Biliyorum arkadaşın konusunu görmüştüm.

Benim anlamadığım bire bir aynı içeriklerin olduğu bir konuda nasıl oluyor da bu kadar rezil reklam kazancı oluyor. Bu sitemde böyle, trafiğin büyük kısmı Facebook tabanlı. Gezinme derinliği de iyi ama çözemedim.