Editörlük paketi oluyor onda siteden yazılıyor normal olarak makale isterlerse word olarak veriyorsunuz.
Editörlük paketi biraz daha pahalı oluyor makaleye göre ona göre fiyatları ayarlarsınız.
İşin gücün rast gitsin hocam teşekkürler

Öncelikle Türkçeyi öğrenerek başlayabilirsiniz.
"Kopya içerik mi olmaması mı gerekli seo uyumlumu olması gerekli ?"
Soru ekleri ayrı yazılır. Noktalama işaretleri bitişik yazılır.
Forumda dil kurallarına dikkat etmiyorum