Güncellemeyle ilgili durum nedir?
Merhaba
Aynı şekilde ben de bekliyorum, daha önce tasarimhizmet ile görüşmüştük ama sanırım mesaj kutusunu okumayı atladı. Responsive menü için güncelleme gelecekti. Başlıkta v2 güncellemesi yazıyor ama demo adrese baktığımda da android telefonda sorunlu çalışıyor.Kurumsala ait alt menüye girmek mümkün olmuyor. Açılır kapanır sistem çok hızlı.
Teşekkürler