Hocam herkes kendi isteği ile oynuyor .Metin2 demişşiniz o oyun sayesinde kaç tane yazılımcı arkadaş çıktığı gördüm . kendini geliştirmek isteyen her sektörde geliştirir. Oyun sayesinde yazılımcı olanda var oyun bağımlısı olanda var. Doğru türkiye gelişmiyor fakat bu eğitim sisteminden kaynaklı oyunlardan değil eğitim sistemi bize araştırmayı öğretmeyi amaçlasaydı böyle olmazdık. Sıkıntıdan zorluktan bunaltıdan bu kdr ilgi alaka oluyor oyunlara malesef.
Hocam o ufak bi kesim, metin2 oynayan 20 arkadaşımdan 1 tanesi çıkmıştı. O da
@hasansercan; kendini bana r10 davetiyesi vermişti

kendisine çok teşekkür ederim.