Coder By HayaLeT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eskiden Alman w.a.r.e..z sitelerinde meşhur forum scriptiydi e donkey p2p platformlarında türkiyede duyulmasada almanyada baya populer olduğunu görmüştüm şimdi pek kullanan yok sanırım
Teşekkür ettim kardeş