Konu
WoltLab Bilen Kullanan Varmı? r10+
10-05-2019, 23:31:16
#5
Misafir
Coder By HayaLeT adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
eskiden Alman w.a.r.e..z sitelerinde meşhur forum scriptiydi e donkey p2p platformlarında türkiyede duyulmasada almanyada baya populer olduğunu görmüştüm şimdi pek kullanan yok sanırım
Teşekkür ettim kardeş