PaLaCoRDa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende senin gibi düşünüyorum 😊
Dolar 6.20 olmuşken 125 TL’ye developer hesabı satışı yapıp bundan kâr etmek imkansız.
Konuyu baltalamak istemiyorum zaten arkadaş mağduriyet yaratmamış ama sadece bu fiyata imkansız olduğunu dile getiriyorum ve almayı düşünen arkadaşları uyarmak istiyorum, herkesin kendi satışı kendi sorumluluğu ama yarın bir gün başınız ağrımasın.
aldim diye yorum yazanlar aslında almadı. cnkzlsn adlı kişi yapıyor mus bu işi. Bu vatandaşa vermiş. Bu da bana zaten mesajda kendi kalitesini gösterdi. Açıkça sordum. Google zaten banlayacak hs. kendi kredi kartı ile yapılan odeme yüzünden. Adam boş yapma yazdı. 20 günlük üye ve hemen 10 alışveriş.?? ve trade. ?? Trade veren kim?? Bu işi bu vatandasa sozde devreden cnkzlsln?? Moderatör arkadaşlar nerde?? Multi üyelik olabilir..