youtubede arayıp ilk videoyu koydum. keşke sizde araştırsanız tübitakın nasıl projeleri reddettiğine neleri kabul ettiğine bir baksanız.
evet en büyük savaşımız cehaletle olsun.
yine detaylı yazmayacağım.
şunlar tübitak reddi alıp yurt dışına giden parlak beyinlerimiz. googleden arayıp ilk bulduğumu koyuyorum. (proje bölge sergisine bile çağırılmamış. "o sergilerde papaz eriğini imam eriğine çeviren makine. dua okunan fasülye tohumu falan var")
https://www.haberturk.com/gundem/hab...sampiyonu-oldu
bunlarda tübitakın skandallarından sadece biri.
https://www.birgun.net/haber-detay/t...ar-199265.html
papaz eriği, dua okunan fasülye hızlı büyür projeleri vs işin geyik kısmı.
siz anlatmak istediğimizi anlamamışsınız
imam hatipli diye tübitak gibi bir kurumun başına geçen adamlarla mı cehaleti yeneceksiniz? (imam hatipli olup bilim adamı olsa başımın üstüne. "imam hatipli diye" derken neyi kastettiğimi umarım anlamışsınızdır.)
birkaç alıntı yapılmış mesajıma. ciddiye alıp cevap vermedim. ama iş cehalet konusuna geldiyse. biraz araştırın okuyun neyi savunduğunuzu bir gözden geçirin. madem cehaleti bu kadar önemsiyorsunuz buyurun lütfen.
parlak beyinlerimize bir bakıyoruz ve bizim parlak beyinlerden önce bu projenin yapıldığını anlıyoruz, klinik araştırma gerektiren bir şeyi lise öğrencilerinin amerikan askerlerinden etkilenerek bulduğunu gerçekten düşünmüyorsun herhalde değil mi?
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4384104/
ted genel olarak imkanları olan eğitim kurumlarına sahip, ankara koleji mezunu olarak bunu da en iyi bilenlerden biriyimdir belki bu forumda, peki bizde böyle bir çalışmayı yapabilir miydin antalya'dan daha iyi imkanlara sahip olup, tabii ki hayır, adamlar bunu üniversite düzeyinde akademik araştırma fonları ile yapıyor tottori üniversitesinde, siz bunu çocuklar mı yaptı sanıyorsunuz abi

mart 2015 tarihinde yayınlanmış bak akademik makalesi, senin çocuklar haziran 2016'da haber oluyor, toplum tabii ki bu tür şeylerin nasıl yürüdüğünden habersiz olunca vay kaşarlar diye tübitak'a sallıyor
tübitak ortaokul ve lise öğrencilerine bölgesel anlamda dersleri konusunda yarışmalar düzenliyor, bunların birincilerini de alıp ülke finalini yapıyor, bölgede kazanana 300-500 finalde kazanana 3-5 bin ateşliyor, niye sözde çocukları bilime teşvik etmek istiyor, asıl proje değerlendirilen taraf olan teydeb ile bu tür işlerin tamamen alakasız konular olduğunu biraz araştırarak görebilirsin zor değil, sosyal araştırma noktasında tübitak başlığı atıp dinle alakalı sorular sormana da kimse engel olmuyor, sen istersen git bahis oyunlarıyla alakalı sor yarın haber yapsınlar tübitak'ta skandal bahise teşvik ediyor vs. diye, toplanan cevaplarla istatistiki verileri işlemeyi öğreniyor çoluk diye ellemiyor millet de işte