Terziyi falan birakin, diger taraftan bakin.

Diyelim ki simdi bir musteri buldunuz. Ya bu musteriye her sey sifirdan 2 ay surecek, 20.000 tl ye mal olacak bir site yaparsiniz ya da bir wordpress temasi alip, onun isteklerine gore sekillendirim 5 gunde teslim edersin ve karsiliginda 1500tl istersin. bu iki isin sonunda hemen hemen ayni urun cikacaktir. Musteri hangi secenegi secer sizce?

Olay wordpress kurmaktan cok o temayi evirip cevirip, musterinin isteklerine gore ve duzgun bir sekilde detaylari halledip teslim edin yeter. Gecenlerde bir arkadasla calistim, arkadas demoyu kurmus, ustunden yazilari degistirmis bizim yazilarla ve buyrun siteniz diye de teslim etmis. Bir gireyim dedim, paddingler marginler 3 karis, sayfada asiri bosluklar var, butonlar biri buyuk biri kucuk, biri asagida biri yukarida. Sliderlar biri bir efekt, digeri bambaska alakasin bir efekt... Arkadaslar, wordpress kullanmak kotu degildir , sadece dogru duzgun kullanin yeterlidir.