AndroiDeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
r10 yaşı 22 gün
inşaAllah tahmin ettiğim şeyler olmaz.
22 günlük üye ve ticaret puanları satış üzerine
konu baltalamak için yazmıyorum. malesef r10 neler neler gördü
Bende senin gibi düşünüyorum 😊
Dolar 6.20 olmuşken 125 TL’ye developer hesabı satışı yapıp bundan kâr etmek imkansız.
Konuyu baltalamak istemiyorum zaten arkadaş mağduriyet yaratmamış ama sadece bu fiyata imkansız olduğunu dile getiriyorum ve almayı düşünen arkadaşları uyarmak istiyorum, herkesin kendi satışı kendi sorumluluğu ama yarın bir gün başınız ağrımasın.