Ben beyfendideb 1 tl almamisim karsiliginda bisey vermemisim bu neye dayanarak uckagitcilik oluyor ayrica onlarca kisiye hesap satmisim bir aksaklik cikmamis moderotor arkadaslar bu arkadasla ilgilenirmisiniz lutfen